Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach

Logo - Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach

Deklaracja dostępności

1. Wstęp oraz nazwa podmiotu publicznego

Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach (ul. Legionu Puławskiego 8, 24-100 Puławy, tel: (81) 4586600, email: sp11@um.pulawy.pl), zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej - Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach.

2. Data publikacji i aktualizacji

Data publikacji strony internetowej: 2011-02-01.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-21.

3. Dane kontaktowe

W przypadku utrudnień w dostępności strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jacek Rudnik, e-mail: rudnik.jacek@gmail.com. Można także zadzwonić na numer telefonu 693409575. Tą samą drogą można złożyć wniosek o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargę na niewystarczające zapewnienie dostępności.

4. Status pod względem zgodności z ustawą

  1. Ułatwienia na stronie podmiotowej BIP:
  • podwyższony kontrast (kontrastowe tło, elementy graficzne, wyszczególnione elementy nawigacyjne zawierające wyraźny focus w postaci ramki widocznej w trakcie nawigacji za pomocą klawiatury);
  • możliwość powiększenia/pomniejszania wielkości tekstu na stronie;
  • uporządkowana przejrzysta mapa strony;
  • artykuły, sekcje zawierają nagłówki ułatwiające nawigację za pomocą klawiatury;
  • treść artykułów, publikacji dostępna jest z poziomu menu uporządkowanego w postaci hierarchicznej listy, w której każdy element jest aktywnym odnośnikiem do opisywanej pozycji menu, menu dostępne również za pomocą skrótów klawiaturowych;
  • strona internetowa dostosowana do łatwego powiększania z poziomu menu przeglądarki.
  1. Ponadto można wykorzystać skróty klawiaturowe dotyczące poruszania się po stronie internetowej:
  • Tab - przeniesienie do kolejnego elementu na stronie
  • Shift + Tab - przeniesienie do poprzedniego elementu na stronie
  • PgUp przewinięcie strony w górę
  • PgDn - przewinięcie strony w dół
  • Ctrl + "+" - powiększenie całej zawartości strony
  • Ctrl + "-" - pomniejszenie całej zawartości strony
  • Ctrl + "0" - przywrócenie normalnego rozmiaru całej zawartości strony
  • Home - przejście na górę strony
  • End - przejście na dół strony

Ułatwienia na stronie podmiotowej BIP:

  • podwyższony kontrast (kontrastowe tło, elementy graficzne, wyszczególnione elementy nawigacyjne zawierające wyraźny focus w postaci ramki widocznej w trakcie nawigacji za pomocą klawiatury),
  • możliwość powiększenia/pomniejszania wielkości tekstu na stronie,
  • uporządkowana przejrzysta mapa strony,
  • artykuły, sekcje zawierają nagłówki ułatwiające nawigację za pomocą klawiatury,
  • treść artykułów, publikacji dostępna jest z poziomu menu uporządkowanego w postaci hierarchicznej listy, w której każdy element jest aktywnym odnośnikiem do opisywanej pozycji menu, menu dostępne również za pomocą skrótów klawiaturowych,
  • strona internetowa dostosowana do łatwego powiększania z poziomu menu przeglądarki.

5. Data sporządzenia Deklaracji Dostępności oraz metoda przygotowania

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-23. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

6. Informacje na temat procedury

zgodna

7. Skróty klawiaturowe

Wykorzystanie skrótów klawiaturowych ułatwia korzystanie z serwisu. Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

8. Dostępność architektoniczna

częściowo zgodna

9. Obsługa osób z niepełnosprawnościami

częściowo zgodna

10. Informacje dodatkowe

Pod adresem https://sp11pulawy.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6 dostępne są dane teleadresowe siedziby szkoły i kontakt. W przypadku utrudnień w dostępności strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jacek Rudnik, e-mail: rudnik.jacek@gmail.com. Można także zadzwonić na numer telefonu 693409575. Tą samą drogą można złożyć wniosek o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargę na niewystarczające zapewnienie dostępności.