Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach

Logo - Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik gospodarczy

Symbol oferty
KG1
Jednostka ogłaszająca
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach ul. Legionu Puławskiego 8 24-100 Puławy
Data ogłoszenia
2024-05-14
Termin składania dokumentów
2024-05-27
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku i 2 letni staż pracy lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6 – letni staż pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne:
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie;
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
  1. Dodatkowe:
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych;
  • biegła obsługa komputera, kserokopiarki;
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem;
  • dyspozycyjność, dobra organizacja pracy;
  • komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność;
  • doświadczenie w kwalifikowani i wprowadzaniu wszelkich dokumentów księgowych (faktur, PK, not) do systemu finansowego;
  • umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej (mile widziany Program PROGMAN);
  • prawo jazdy kat. B
  1. Kandydat powinien cechować się: komunikatywnością, skrupulatnością, umiejętnością bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole, zdolnością kreatywnego i analitycznego myślenia, inicjatywą w działaniu.

 

Zakres obowiązków
  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły;
  • utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości;
  • prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego;
  • dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż. i bhp;
  • organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją);
  • przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
  • organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu;
  • organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego;
  • planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym;
  • realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora;
  • organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły;
  • zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń;
  • wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.);
  • prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.;
  • prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów;
  • przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy;
  • udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
  • udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych;
  • organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej;
  • kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów;
  • przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych;
  • prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu;
  • prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne;
  • prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,
  • sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych;
  • uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji w tym basenowych;
  • kontrola parametrów wody basenu kąpielowego;
  • odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych;
  • planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.);
  • dokonywanie kontroli wewnętrznej;
  • przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum;
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego;
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,
  • obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag);
  • nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska);
  • sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości oraz od środków transportu.
Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny;
  • życiorys (CV);
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia;
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • wskazania danych do kontaktu obejmujących numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
Warunki pracy

Wymiar czasu pracy: 1 etat (pełny wymiar czasu pracy)

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

1,77/111

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły w zamkniętej kopercie
w terminie do 27 maja 2024 r. do godz. 15:00 osobiście lub listem poleconym na adres podany poniżej. Decyduje data wpływu do szkoły. Oferty należy składać zaklejonych kopertachz podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu oraz adresem poczty elektronicznej i dopiskiem  „Nabór na stanowisko – kierownik gospodarczy“.

Uwagi
Nabór przeprowadzony zostanie w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach, ul. Legionu Puławskiego 8, 24-100 Puławy w dniu 29 maja 2024 r. od godz. 9:00.

Pozostałe informacje dotyczące naboru:

  • Wyniki naboru zostaną ogłoszone na tablicy informacyjnej szkoły oraz stronie podmiotowej BIP;
  • Z osobą wyłonioną w wyniku przeprowadzenia naboru zostanie zawarta umowa o pracę.

Informacje dodatkowe:

    1. Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    2. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, po zakończeniu postępowania konkursowego będzie można odebrać w sekretariacie szkoły.
    3. Telefon kontaktowy 81 458 66 00.

Wybrany kandydat
Jarosław Terlecki

Uzasadnienie wyboru
Kandydat złożył wymagane w konkursie dokumenty i spełnił wymagania formalne. Podczas rozmowy wykazał się znajomością zagadnień związanych ze stanowiskiem, na które był ogłoszony konkurs.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Rudnik
Dodano do BIP dnia 14-05-2024 10:04:17