Kierownik gospodarczy
Symbol oferty
KG1
Jednostka ogłaszająca
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach ul. Legionu Puławskiego 8 24-100 Puławy
Data ogłoszenia
2024-05-14
Termin składania dokumentów
2024-05-27
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku i 2 letni staż pracy lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6 – letni staż pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem
- Niezbędne:
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie;
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych;
- biegła obsługa komputera, kserokopiarki;
- doświadczenie w kierowaniu zespołem;
- dyspozycyjność, dobra organizacja pracy;
- komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność;
- doświadczenie w kwalifikowani i wprowadzaniu wszelkich dokumentów księgowych (faktur, PK, not) do systemu finansowego;
- umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej (mile widziany Program PROGMAN);
- prawo jazdy kat. B
- Kandydat powinien cechować się: komunikatywnością, skrupulatnością, umiejętnością bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole, zdolnością kreatywnego i analitycznego myślenia, inicjatywą w działaniu.
Zakres obowiązków
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły;
- utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości;
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego;
- dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż. i bhp;
- organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją);
- przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu;
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego;
- planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym;
- realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora;
- organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły;
- zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń;
- wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.);
- prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.;
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów;
- przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy;
- udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
- udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych;
- organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej;
- kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów;
- przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych;
- prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu;
- prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne;
- prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,
- sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych;
- uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji w tym basenowych;
- kontrola parametrów wody basenu kąpielowego;
- odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych;
- planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.);
- dokonywanie kontroli wewnętrznej;
- przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego;
- dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,
- obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag);
- nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska);
- sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości oraz od środków transportu.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia;
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- wskazania danych do kontaktu obejmujących numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
Warunki pracy
Wymiar czasu pracy: 1 etat (pełny wymiar czasu pracy)
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
1,77/111
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły w zamkniętej kopercie
w terminie do 27 maja 2024 r. do godz. 15:00 osobiście lub listem poleconym na adres podany poniżej. Decyduje data wpływu do szkoły. Oferty należy składać zaklejonych kopertachz podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu oraz adresem poczty elektronicznej i dopiskiem „Nabór na stanowisko – kierownik gospodarczy“.
Uwagi
Nabór przeprowadzony zostanie w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 11 im. Henryka Sienkiewicza w Puławach, ul. Legionu Puławskiego 8, 24-100 Puławy w dniu 29 maja 2024 r. od godz. 9:00.
Pozostałe informacje dotyczące naboru:
- Wyniki naboru zostaną ogłoszone na tablicy informacyjnej szkoły oraz stronie podmiotowej BIP;
- Z osobą wyłonioną w wyniku przeprowadzenia naboru zostanie zawarta umowa o pracę.
Informacje dodatkowe:
-
- Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, po zakończeniu postępowania konkursowego będzie można odebrać w sekretariacie szkoły.
- Telefon kontaktowy 81 458 66 00.
Wybrany kandydat
Jarosław Terlecki
Uzasadnienie wyboru
Kandydat złożył wymagane w konkursie dokumenty i spełnił wymagania formalne. Podczas rozmowy wykazał się znajomością zagadnień związanych ze stanowiskiem, na które był ogłoszony konkurs.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Rudnik
Dodano do BIP dnia 14-05-2024 10:04:17
Dodano do BIP dnia 14-05-2024 10:04:17